17/06/2017

Święcenia Kapłańskie


Witajcie :)

Jakiś czas temu miałam okazję wykonać kartkę na okoliczność niecodzienną...
mianowicie z okazji 25. Rocznicy Święceń Kapłańskich.

To było wyzwanie, zwłaszcza, że tematycznie dysponowałam jedynie tekturkową hostią w kielichu, którą pomalowałam na biało.
Wykonałam dodatkowo z papieru krzyż i zawiesiłam na nim wstążkę symbolizującą stułę kapłańską.
Chciałam by kartka była w stonowanych barwach, stąd pastelowe kwiaty i delikatne papiery :)
Brzegi papieru w kolorze khaki delikatnie musnęłam gąbeczką na biało.






Kartkę z przyjemnością posyłam na blog


Pozdrawiam serdecznie, Kasia :)


1 komentarz:

  1. Śliczna praca!
    Dziękuje za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)