22/06/2020

Gąska w ogrodzie


Cześć! 

Przyznam się, że dziś prezentowana praca, 
to zaległość z marca ;) 
Gąska ma 30 cm wysokości i została ozdobiona niemalże wszystkimi produktami, które lubię używać w pracach mixed mediowych :) 


W pierwszej kolejności na gąskę przykleiłam transparentny papier z czerwonymi kwiatami, 
następnie używając pasty strukturalnej odbiłam przez szablon wzór (nierówne plamki). 
By zatuszować brzegi papieru transparentnego posłużyła mi pasta z efektem mchu. 
Po wyschnięciu nadeszła kolej na zabawę kolorami, by uzyskać przejścia barw. 
Na koniec układanie kompozycji kwiatowo-tekturkowej i chpalania. 






Baza gęsi - Woodouts!
Papier transparentny - Itd Collection


Pozdrawiam ciepło! 

13 komentarzy:

  1. Twoja gąska mnie totalnie zauroczyła :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy24/6/20

    Muszę przyznać, że ta gąska jest bardzo oryginalna :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna gąska:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza i niezwykle oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Bardzo podobają mi się chlapania - mi nigdy nie wychodzą tak fajnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) A chlapania robiłam twardym pędzlem - moczyłam go w farbie połączonej z wodą.

      Usuń
  6. Jak nie wszystkie tego typu prace mi się podobają, tak ta jest naprawdę extra!! Z marca powiadasz?! Eee to i tak cienka jesteś :P U mnie pojawiają z zeszłego roku z marca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci dziękuję Martyna :) To mnie pobiłaś swoim wynikiem zaległych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super gąska. Taka radosna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mistrzostwo, bardzo mi się podoba i te kolory...♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)