19/08/2020

Tryptyk liściasty...

 Witajcie cieplutko :)


Z przyjemnością prezentuję projekt mediowy, który powstał z potrzeby udekorowania ściany jakimś nowym tchnieniem.

Powstał tryptyk :)

Poniżej wstawiłm kilka zdjęć oraz jedno zdjęcie prezentujące trzy obrazy obok siebie.

W pierwszej kolejności zrobiłam dwa projekty (środkowy oraz ten po prawej stronie).

Po kilku dniach przysiadłam do wykonania trzeciego obrazu (ten po lewej).

Z mojego punktu widzenia różnią się od siebie - przede wszystkim odcieniem liści.

Za nic nie mogłam osiągnąć identycznej mieszanki barw, jak przy dwóch poprzednich projektach.

Koniec końców uznałam, że zostawię tak, jak jest, by nie pogorszyć efektu! 

Tryptyk mnie zadowala i to jest najważniejsze :)

Obrazki zostały wykonane na tekturze introligatorskiej o wymiarach 30x21 cm



Liście zostały odbite przez szablon za pomocą pasty strukturalnej.
Ponadto w pracy użyłam antyczne gesso (z efektem ziaren piasku), woski, farby.










Podczas tworzenia...


Ciepło Was pozdrawiam i dziękuję za każde odwiedziny :) 


Tryptykiem podejmuję wyzwanie na blogu 

Snip Art wyzwanie #64



Blog Kreatywny i Świat Pasji wyzwanie #26 GRADIENT


15 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie się prezentuje, zdolniacha z Ciebie. Długo nad tym siedziałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Monika :) Wiesz, ciekawe pytanie ;) Dwa pierwsze obrazki robiłam jednocześnie przez 1 wieczór, trzeci w inny wieczór. Później jeszcze kilka dopracowań szczegółów robionych "na raty" i koniec ;) U mnie większość prac Jest robione na raty ;)

      Usuń
  2. Woooow, ale fajowskie! Będziesz miała super ozdobę na ścianie! I to sama ją sobie zrobiłaś. Chyba dodatkowym jej atutem jest to że trochę spoza Twojej strefy komfortu, jak zrozumiałam. I jeszcze na dodatek wyszły Co świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Martyna! Juz się zastanawiam czy obrazki będą wisiały zimą, czy uda mi się coś jeszcze wykonać ;) Takich prac nie robię często, ta jest pierwszą tego typu ;))) Mediowanie lubię, ale zawsze mam obawy jaki będzie końcowy efekt.

      Usuń
  3. Niesamowite, szalenie mi się całość podoba:) jesteś bardzo utalentowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że w oprawie - na białym tle w ramkach ładniej się prezentują ;) Aniu, bardzo Ci dziękuję za takie słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ozdoba.Oprawiony w białe ramy wygląda świetnie - biel pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna wakacyjna ozdoba :D
    Aż wspominam czasy moich wyjazdów w egzotyczne strony ;)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    Pozdrawiam,
    Aga Scrapeciarnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow, świetna praca! Aż mi się zachciało rajskich wakacji, tryptyk jest super :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego Świat Pasji.
    Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ozdoba, każdy piękny, każdy inny, razem cudownie się dopełniają. Podobają mi się te wszystkie przetarcia farbą, tekstura, chlapania. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Monstery są przepiękne;) Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Świata Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piekna praca! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Pozdrawiam. Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! awesome project!Thank you for joining with us.
    Hadry

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful project!
    Thank you for joining with Snip Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)