15/12/2020

Zimowy pejzaż

 Witam Was cieplutko...

mroźną kartką ;) 


Taką zimę na obrazkach to ja lubię. Gdy wszystko okryte jest zimowym puchem,  
pięknie mieniącym się, czystym...
Dlatego pozwoliłam sobie na klimatyczną śnieżną kartkę ;)
W ruch poszły "śnieżne" media - bez niech nie wyobrażam sobie prac - to długotrwałe zauroczenie, które póki co nie ma końca ;)
Na dole wśród patyczków zaczepiłam delikatnie dzwoniący dzwoneczek...





Kartkę zgłaszam na wyzwanie do

Scrapek wyzwanie nr 91 Świątecznie bez czerwonego i zielonego koloru




9 komentarzy:

  1. Pięknie zimowa kartka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna i ta urocza kokardka na dole z dzwoneczkiem. Podoba mi się.... Chociaż ja to kartek bez napisu nie uznaje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna! Też bardzo lubię tego rodzaju media. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiało mrozem, śliczny pejzaż

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym zobaczyła taki śnieżny widok za oknem :) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zimowa praca. Cudowna ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna kartka, świetnie ją oszroniłaś :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)