12/05/2021

W bieli - kartka komunijna

 Hej, hej :)


Majowy czas komunii w pełni, a u mnie kartka w tym właśnie temacie...

W białej tonacji, z tekturkową hostią i ramką, a całość umieszczona w pudełku.

Kartka ma zrobione tzw. okienko, dzięki czemu ładnie można wyeksponować konkretny element pracy.
Dodatkowo chciałam by ramka ciekawie się prezentowała, więc nałożyłam na nią (nierównomiernie) 
pastę strukturalną, a później natarłam woskiem. Bardzo lubię ten efekt :)
Pastę strukturalną użyłam także przez szablon odbijając wzór miejscami na kartce, i na pudełku.






 
Pracę zgłaszam na wyzwanie do 

Moja linia bingo, to ramka - koronka - białe listki
lub hostia - tekturka - białe listki
lub białe kwiaty - biały papier- białe listki
do wyboru, do koloru ;) 




Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Śliczna, elegancka, bardzo mi się podoba efekt z pastą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancki komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka z okienkiem zawsze się u Ciebie sprawdza :) Śliczna praca, Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i świetnie wykonana. Fajny pomysł z pasta na ramce. Dziękujemy za zgłoszenie jej na Filigrankowe wyzwanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)