30/06/2021

Liściaste dekoracje na piku

 Hej, witajcie :)


Ostatnio zaszalałam, i zrobiłam trzy niemalże identyczne prace - co raczej mi się nie zdarza ;)
Zrobiłam bardzo liściaste dekoracje na piku. 
Przyozdobione ważką, kwiatuszkiem, napisem. Nie zabrakło też mediowych muśnięć.
 Dekoracje te można umieścić np. w doniczce z niewielkim kwiatem, lub w słoiku z fauną...
Powędrowały do Pań z przedszkola mojego synka w ramach podziękowania za miniony rok...

Zapraszam...








Dekoracje wysyłam na wyzwanie do 






Pozdrawiam, Kasia

7 komentarzy:

  1. Fantastyczne! I pomysł, i wykonanie! Chętnie bym zrobiła takie dla przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga bardzo Ci dziękuję :) próbuj tej formy pracy, na pewno ekstra Ci wyjdzie :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł na takie dekoracje :) Wyglądają cudnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie skomponowane

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłowa i wyjątkowa dekoracja! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

      Usuń
  5. Śliczne, bardzo fajny pomysł :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)