21/05/2018

Ta chwila...-ramka z ważką

Serdecznie Was witam :) 

Z przyjemnością chciałbym podzielić się z Wami moją mediową pracę.
Przygotowałam drewnianą ramkę na zdjęcie w klimacie przyrodniczym ;)


Ozdobiłam ją kilkoma odbitymi wzorami  (pasta strukturalna i maski), użyłam także pasty pękającej, pobawiłam się w przejścia kolorystyczne używając farb akrylowych, mgiełek, wosków. Umieściłam kwiaty i tekturki (sklep Filigranki) nawiązujące do natury - podobnie jak kolory całej kompozycji - odcienie zieleni, brązów, zgaszony róż, turkus. 






Praca jest inspiracją dla Filigranki, oraz upominkiem dla bliskiej mi osoby -mam nadzieję, że dobrze wkomponuje się wśród innych "domowych ozdób" :)

A dodatkowo pracę zgłaszam na wyzwanie do
Przyda Się! - wyzwanie majowe "Ramka"


Ciepło pozdrawiam, Kasia :)


8 komentarzy:

  1. Śliczna, pieknie zmediowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna rameczka Kasiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ramka, piękne kolory i cudowna ważka! Z przyjemnością ją oglądam z każdej strony, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mediowania podchodzę już odważniej! Cieszy mnie to, że efekty są dobre, i że podoba się Wam moja rameczka ;) Pozdrowionka dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda.się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna praca :) Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Przyda Się ! Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)