29/12/2018

Wymianka Bożonarodzeniowa

 Joj, już dawno po świętach, i czas nadrobić zaległości.
Dziś post poświęcony  Bożonarodzeniowej wymiance kartek organizowanej przez Ulę 

Moją wymiankową parą była Julia z bloga Różowy świat Julki.
Otrzymałam od Juli karteczkę z ślicznym gilem oraz kilka przydasi, bloczek papierów
i słodkie serduszkowe co nie co, na które moje dzieci od razu miały chrapkę, ale im nie pozwoliłam ;)
Bardzo dziękuję Ci Julio za upominki i świąteczne życzenia, a Uli za zorganizowanie Świątecznej zabawy.



Do Juli powędrowała kartka w błękicie ze złotą bombką i także kilka przydasi, których nie sfotografowałam niestety. 
Ale Julia wszystko pokazała na swoim blogu ---> tutaj

  

Ślę pozdrowienia :)

2 komentarze:

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)