12/05/2020

Delfiny dwa

Dzień doberek :)

Miałam ostatnio przyjemność zrobić kartkę urodzinową z wesołymi delfinami ;)
I nie byłoby w tym nic szczególnie trudnego, jak to, że nie miałam motywu delfina...
A że lubię tekturki, to uparłam się, że delfiny muszą być z beermaty...
Znalazłam w necie odpowiedni kształt zwierzaka, odrysowałam na beermacie i są - delfiny dwa ;)
Pomalowane akrylami, i posypane przezroczystym puderem do embossingu,
nagrzane nagrzewnicą-dzięki czemu wydają się być mokre od wody ;)








Pozdrowienia :D

10 komentarzy:

  1. Świetne delfiny! Bardzo pasują do całości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna praca, cudnie z tymi delfinami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędne! Zrobiłaś własne tekturki. :D Genialny pomysł! Bardzo mi się podoba efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, moje pierwsze tekturki ;) Dziękuję bardzo Daga :)

      Usuń
  4. Pięknie wyszły Ci delfiny! I lśnią jak te prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezbarwny embossing przydał się tu idealnie :) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  5. Kolorki moje ulubione, pięknie wyszło ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. kolory super, delfinki przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne te delfinki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)