28/11/2016

Kwiecista kartka z perełkami

Niedawno miałam przyjemność stworzyć urodzinową, kwiecistą kartkę.

Użyłam przepięknych dwustronnych różano-drewnianych papierów "Dom Róż" z kolekcji Lemoncraft, 
które powydzierałam i pomalowałam "esencją kawową" by uzyskać kolor ala sepia, kawa dodatkowo zrobiła zacieki, 
które akurat na deseczkach podobają mi się :)
Użyłam także białych kwiatów magnolii, Kwiatuszków Sweetheart, wśród których dostrzec można małego drewnianego ptaszka, 
perełek oraz ozdobnej ramki. 
Środkowa część kartki przymocowana dzięki grubym kosteczkom dystansującym.
Mam nadzieję, że wyszło całkiem, całkiem... :)








Kartkę z przyjemnością wysyłam do
123 scrapuj ty     na wyzwanie #91 "Podniszczona kartka"



Z pozdrowieniami, Kasia

6 komentarzy:

  1. wow! ale cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło cudnie. Lubię takie kartki 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Podniszczone kartki to jest... "to co tygryski lubią najbardziej"
    Dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ;) Proszę wiecej takich ciekawych wyzwań :)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)