28/11/2016

Sentymentalna kartka...

Kartki okolicznościowe robię hobbystycznie od dawna, 
ale od niedawna zaczęłam brać udział w blogowych wyzwaniach - ot tak, żeby coś się działo, żeby się sprawdzić :)

Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu - moja deszczowa kartka z kotami pod parasolem została pozytywnie odebrana i zwyciężyła!!
Dla mnie to niesamowicie miłe i motywujące! 
Dziękuję serdecznie za tak duże dla mnie wyróżnienie Od A do Zet :)

Gdy kartkę wysyłałam na wyzwanie prowadziłam jedynie fp na Facebooku
nie prowadziłam jeszcze bloga, 

Poniżej prezentacja kartki...






Zwycięska praca na blogu Od A do Zet

oraz 
zwycięska kartka na scrapek.pl

wyróżnienie na blogu Cherry Craft



6 komentarzy:

  1. Bardzo nas cieszy, że wygrana w naszym #14 wyzwaniu DESZCZ zmotywowała Cię do założenia bloga i prezentowania swoich prac.
    Będziemy tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kartka, super pomysł-jestem zauroczona!!!!
    poprosze jeszcze:-)
    pozdrawiam ep

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję bardzo :) Może jeszcze kiedyś zrobię podobną... Pozdrawiam, Kasia :)

      Usuń
  3. Nic dziwnego, że zwyciężyła, jest absolutnie wyjątkowa! Jak zrobiłaś te książki? Wyglądają jak prawdziwe! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)