26/11/2019

Słodka kartka urodzinowa

Witajcie!

Kolejne urodziny u mojej córy w przedszkolu zaowocowały kartką urodzinową.
Natchnienie było i to jeszcze jakie! Jestem zadowolona z efektu :)
Mam nadzieję, że kartka się spodobała :)





Kartka prezentuje się jak sztaluga, ten typ złożenia to z-fold.
Obrazek w centralnym punkcie to digi stempel od i love digi, które rok temu wygrałam w świątecznym rozdaniu.
Tekturki (ramkę i balony) wybieliłam i za pomocą gąbeczki (do makijażu) natapowałam woskiem
w kolorze antycznego różu (od Cadence). Wosk pięknie się mieni - jakby miał w sobie pyłek. 







Ciepło pozdrawiam :)

27 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka dla małej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka! Mimo, że nie jestem fanką różu to tu jest on bardzo miły dla mojego oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to tym bardziej się cieszę, że się podoba :)

      Usuń
  3. Jak słodko i ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasuje do solenizantki ;) Dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  4. wow jest śliczna! cudowna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna kartka, piękne te różowe kropeczki, kompozycja <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i słodziutka z pewnością się spodobała małej księżniczce ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita karteczka, bardzo mi się podoba:) Ściskam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. KA~asiu, cudowna karteczka! Oby jak najczęściej nachodziła Cię taka wena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wena była na odpowiednim poziomie! Jeszcze na pewno powtórzę taką kartkę :)

      Usuń
  10. Jaka śliczna! 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie i tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca, cudowne kolory i kwiaty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)