18/11/2019

Cicha noc

Witajcie serdecznie :)

Jestem totalnie zauroczona w zimowo-świątecznych grafikach od Itd. Collection.
Coś czuję, że większość moich tegorocznych prac powstanie z nimi w roli głównej :)
Poniżej kartka świąteczna w ciepłej tonacji. Zimowy pejzaż umieszczony w śnieżnej tekturce (Filigranki)




W połowie tworzenia miałam pewne obawy, że coś pójdzie nie tak - nie miałam do końca założonego planu na tę kartkę. 
Ale stopniowo zaczęło się coś klarować i efekt mnie bardzo zadowala ;)
Pierwsza kartka świąteczna zrobiona! 

Kilka szczegółów:
Na brzegi zielonego papieru naniosłam złotą transparentną farbkę - pod światło ładnie się mieni.
Jest też kilka złotych akcentów na gotowych grafikach (rośliny i daszek domku).
Na tekturkę nałożyłam gąbeczką białe gesso, po wyschnięciu natarłam woskami (srebrnym i brązowym).
Poniżej piękna koronka, którą otrzymałam od Marleny (z bloga Scrap-artki) w czekoladownikowej wymiance ;)




Ślę pozdrowienia!!! 

26 komentarzy:

  1. Cudownie klimatyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny klimat , cudownie z ta koronką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam ją w ostatniej chwili ;) I też mi się podoba. Dziękuję Gosiu za odwiedziny :)

      Usuń
  3. cudowne użycie tekturki i papierów. Główny obrazek zyskał świątecznej magii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak to jest odebrane :) Dziękuję, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Pieknie, zimowo i nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna i bardzo klimatyczna

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo! piękne użycie koronki, świątecznego obrazka i tekturki. Cudowna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta! Bardzo się cieszę, że dobrze wyszło, i że jest tak odbierana przez Ciebie :)

      Usuń
  7. Prześlicznie wygląda ta kartka. Bardzo mi się podoba, jak użyłaś tekturki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Daga :) Jeśli chodzi o tekturki, to obowiązkowo coś muszę z nimi zrobić. Takiej surowej praktycznie w pracach nie umieszczam. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  8. Cudna karteczka, ogromnie mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, taka magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza kartka. Bardzo klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Koronką i zielenią zdobyłas moje serce. Pewnie dlatego że lubię kontrasty. Śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, bardzo klimatyczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna kartka, cudna :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)