12/09/2019

Zawieszka dla domu i jego mieszkańców


"Dom jest wszędzie tam, gdzie jesteśmy razem" to myśl przewodnia domowej zawieszki,
jaką miałam przyjemność zrobić :)
W białym kolorze w nutką szarości, by ładnie i wyraźnie prezentowała się na ścianie.

Bazą jest deseczka, którą kupiłam w Action - zamalowałam to, co na niej było...
... i jest moje dzieło ;) 

Zapraszam :)







Podczas tworzenia... ;)
Zauważyłam podczas robienia zdjęcia, że na biurku są 3sztuki nożyczek ;) hahaha! Za każdym razem, gdy potrzebuje nożyczek biorę "nowe" :/ Też tak macie? 


34 komentarze:

  1. Przepiękna zawieszka i cudny cytat. Przyjemnie będzie się wchodziło do domu :) Muszę przyznać, że w kwestii "nowych" nożyczek podczas tworzenia to ja się wiele razy złapałam na tym, że też tak robię. Dodatkowo pędzel/ ołówek- w zależności od potrzeby :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wtedy robi się twórczy bałagan ;) Dziękuję Magda za miłe słowa.

      Usuń
  2. WspaNIAŁA zawieszka :) cytat świetny i taki ciepły, rodzinny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zawieszka i cudowne przesłanie :)
    A ja zawsze nożyczek szukam ;) bo gdzieś wpadną pod bałagan na stole ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo u mnie, gdzieś się schowają i siegam po nowe ;) Dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  4. pięknie Ci Kasiu wychodzi! zdecydowanie musisz mediować. Uwielbiam takie napisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko mam natchnienie i pomysł, to z przyjemnością mediuje :) Dziękuję Marta :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł i super wyszło. :)
    Ja tyle nożyczek nie mam. :D Tzn. mam kilka par, ale każda od czegoś innego i nie da się ich stosować zamiennie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, to mi się podoba! U mnie zawsze misz masz na biurku ;) Dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  6. Śliczna zawieszka, sentencja bardzo na czasie, całość pięknie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło, Kasiu :) Zawieszka ma świetny kształt, fajna ta baza. Lubię Twoje "chlapane i maziane" prace ;)
    A nożyczki u mnie mają konkretne zadania, więc raczej używam jednej pary na raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha od tych chlapań miałam tak czarne paznokcie, bo jakbym nie mogła ubrać rękawiczek ;) Ale dobrze, że wyszly ładnie. Jak przyłapiesz się Kasiu na zbyt dużej i niepotrzebnej ilości nożyczek na biurku, to daj znać ;)

      Usuń
    2. No kto by zakładał rękawiczki :P
      Oczywiście, dam znać :D

      Usuń
  8. Kasiu wspaniały efekt uzyskałaś...zawieszka wspaniale się prezentuje i w takich delikatnych kolorach ma swój klimat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu za miłe słowa :) Tu najbezpieczniej było zrobić w takich kolorach, zależało mi by było jak najbardziej bialo.

      Usuń
  9. Pięknie! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały efekt! Piękna zawieszka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie tylko nożyczki ;-)
    A zawieszka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W twórczym szale, to wiele potrafi się dziać na biurku ;) Dziękuję Aniu za odwiedziny :)

      Usuń
  12. Bardzo piękny efekt mediowego artyzmu, idealna kompozycja, piękne wykonanie :)
    Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ cieszą takie słowa, bardzo mi miło :) Pozdrawiam

      Usuń
  13. Pięknie Ci to wyszło :) Nożyczek to mam chyba z 10 par i zawsze jak są potrzebne to ich brakuje... Cytat na zawieszce jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się wpadnie w twórczy wir, to tak jest ;) Bardzo dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  14. Piękne motto, w świetnej oprawie, witające wchodzących do domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto chodziło Dorotko :) Dziękuję za odwiedziny i miłe słowo. Pozdrawiam

      Usuń
  15. Też tak mam z tymi nożyczkami, ciągle mi mało albo nie wiem gdzie odłożyłam i biorę następne... :
    Co do zawieszki to przesłanie umieszczone na niej jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł i świetnie wybrany cytat na tą zawieszke

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu wykonałaś wspaniały projekt.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, świetna dekoracja, rewelacja 💕

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję ślicznie dziewczyny, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)