09/04/2018

Kartka dla natchnienia



Czy też czasami macie tak, jak ja ostatnio? Brak weny, brak pomysłów, brak polotu do zrobienia choćby kartki?
Tak ostatnio miałam z różnych powodów, poskarżyłam się...i "dostałam za swoje!"...
 Mianowicie piękną kartkę od Kasi z Pracowni Esme, a wraz z nią dawkę natchnienia i wiosenne pozdrowienia :)


Dziękuję Kasiu za miłą niespodziankę :* 
Mam nadzieję, że wena pojawi się z siłą wodospadu! :)

A przy okazji zdradzę Wam, że u Kasi niebawem pojawi się konkurs! :)
Tym czasem do jutra można zgłaszać swoje propozycje konkursowe na Fb Pracownia Esma 







6 komentarzy:

  1. To przesilenie wiosenne, zamiast pieknej wiosny jest długa zima i od razu lato. Trzymam kciuki żeby słoneczko naładowało Ci baterie :) karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, także myślę, że to wina przesilenia, no na kogoś trzeba zwalić tę niemoc ;) Dziękuję bardzo za miłe słowa :) pozdrawiam słonecznie

      Usuń
  2. Kasiu, wiosnę już chyba wysłałam do Ciebie, więc wena pojawi się lada dzień, bądź pewna ;)
    Cieszy mnie, że niespodzianka sprawiła Ci radość :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogrom radości :* Mam nadzieję, że zaleje mnie pomysłami :)

      Usuń
  3. Śliczna motywacja. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Kasia ma zawsze świetne pomysły :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)