22/11/2018

Świąteczno-zimowe medaliony

Cześć, witajcie!

Zakupiłam ostatnio plastikowe medaliony z czystej ciekawości "co z tego wyjdzie?"
I kompletnie zauroczyła mnie praca z nimi!
 Dziś przedstawiam efekty świąteczno - zimowych przygotowań (inspiracja dla Filigranki.pl)
Póki co zrobiłam dwa w różnej aranżacji - jeden z aniołami, drugi z miastem w tle  - (w następnym poście)
Obowiązkowo znalazły się w nich tekturki, które - by nabrały zimowego 
charakteru - "oprószyłam" śniegiem i brokatem. 

Medaliony są dwustronne, błyszczące, klimatyczne, i mam nadzieję, że Was zauroczą i zainspirują :)
Zapraszam do galerii :)



Medalion I - anielski
Do środka włożyłam m.in. piękny szyld z napisem oraz cekiny i gwiazdki.




 druga strona



Medalion zgłaszam na wyzwanie do

Ego Craft "Praca z tekturką" - wyzwanie #24


Craft Style "Magia Świąt" - wyzwanie #38



Ciepło pozdrawiam, Kasia



13 komentarzy:

  1. Przepiekne :) uwielbiam te przezroczyste bombki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga :) Pierwszy raz mam z nimi do czynienia i jestem zadowolona z ich zastosowania :)

      Usuń
  2. Przecudne są! Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! A jakiej wielkości są te medaliony?
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) A właśnie wymiar miałam wpisać... Średnica medalionów ma 9cm Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Niezwykle nastrojowy ten medalion, piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Egocraft ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ tu u Ciebie pięknie Kasiu! Wspaniały medalion! Dziękuję za udział w zabawie egoCraft i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. jakiż piękny medalion!!! co za bajka!!! dziekuję za udział w wyzwaniu Craft Style!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam pięknie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, klimatyczne prace :) !! Dziękuję za udział w MiszMaszowym wyzwaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)