22/10/2019

Jesienny czekoladownik - moja wymianka

Hej, hej!

Wymianka jesiennych czekoladowników, którą zorganizowałam wraz z Kasią (Pracownia Esme) dobiegła końca.
Dziękuję Wam serdecznie za zaangażowanie i mam nadzieję, że jesteście zadowoleni z całej akcji :)
Że udało Wam się nawiązać miłe znajomości :)
Wiem, że już kilka osób pochwaliło się swoimi przekazanymi i otrzymanymi czekoladownikami. 
Wiem też, że nieobyło się bez pewnych trudności...- ale mam nadzieję, że koniec końców wszystko ok?
Pod postem dotyczącym ogłoszenia wymiankowych par w komentarzach wklejajcie proszę linki do swoich postów z podsumowaniem. 
Kilka linków do postów z Waszymi pracami skopiowałam bezpośrednio i już tam są :)
Możecie też umieszczać linki z podsumowaniem na blogu Kasi w komentarzach o tutaj :)



A poniżej mój czekoladownik, który wykonałam dla mojej wymiankowej pary - dla Marleny z bloga Skarp artki
W środku znalazła się ulubiona czekolada Marleny, krótki liścik, 
a do paczuszki dorzuciałam klika przydaśków, które na pewno kiedyś się przydadzą...








A to czekoladownik, jaki otrzymałam od Marleny - jesienny, spokojny i ciepły w przekazie :)
Oczywiście czekolada też się znalazła, ciepły liścik i "kilka" przydasiów, 
którymi Marlena sprawiła mi najpierw szok, a później radość :)  
Dziękuję Ci Marlena raz jeszcze za tyle wspaniałości, miło mi, że miałam okazję być z Tobą w parze i osobiście się zapoznać ;)

Pomyślałam, że przy najbliższej okazji wymiankowej, w której będę brała udział wybiorę kilka przydasiów, 
które otrzymałam i przekażę dalej... :) 






Pozdrawiam ciepło, Kasia

12 komentarzy:

  1. Dlatego uwielbiam wymianki <3 bo sprawiają mi wiele radości zarówno z otrzymywania upominków jak i obdarowywania :) Dziękuję za przydasie i cudnie jesienny czekoladownik oraz jego słodką zawartość. Ciesz się, że byłyśmy w parze i mogłam Cię bliżej poznać :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne są oba czekoladowniki :) takie nastrojowe i magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zarówno ten, który otrzymałaś jak i ten który wykonałaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne czekoladowniki - oba!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny czekoladownik. A nawet dwa!
    Wymianka była udana, jak widać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, oba czekoladowniki przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały czekoladownik. I dziękuję bardzo za zorganizowanie takiej fajnej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czekoladowniki, a ten prezentuje się bardzo pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne czekoladowniki! Rewelacyjne przydasie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Wam DZIĘKUJĘ za odwiedziny i pozostawione miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och jaki cudowny i klimatyczny...zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne czekoladowniki, oba :) i wspaniałe przydasie, tego nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)