11/10/2019

Opaska na czekoladę

Hej, hej :)

Z okazji Dnia Nauczyciela przygotowałam opaski na czekoldy.
Wymyśliłam ciekawy dla mnie układ dodatków i "hurtowo" zaczęłam produkcję :)



Opaski mają wymiary 8x8 cm. Każda jest lekko zmediowana, obowiązkowo z kwiatkiem,
w dodatkach widać też metalowe kwiatki i ażurowe dekory (na nich białe gesso i wosk).
Troszkę sizalu, perełek i napis od ICards24

Upominki powędrują w ręce pań z przedszkola moich dzieci...
Mam nadzieję, że będą mile zaskoczone ;)






Podczas tworzenia...



Ciepło pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Świetne! Ta kompozycja sprawdziłaby się też na formie kartkowej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa! I przepięknie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne opaski :) Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Półczekoladownika:) ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe i pięknie pomediowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe opaski, wyglądają pięknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł ❤️ cudne wykonanie! Piękna

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa :) Taka forma świetnie się sprawdza, gdy trzeba zrobić dużo. Poza tym uważam, że jest taka niezobowiązująca ;) Pozdrawienia dla Was

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne i ekonomiczne, bardzo fajny patent:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne i pomysłowe! Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super upominki wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Rewelacyjny pomysł z taką opaską :) I w dodatku są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. "Dziękuję dziewczyny :) Oj gdybym miała robić tyle czekoladowników...! A taka opaska jest super rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są, każda jedna mi się podoba, bardzo fajny pomysł i szybki sposób na ozdobę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetny pomysł i piękne wykonanie 💕

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)