01/10/2020

Czekoladownik bardzo romantyczny

 Dzień dobry wszystkim :)

Z przyjemnością dzielę się z Wami jedną z najnowszych prac. Czuję, że będzie ona jedną z moich ulubionych. 
To czekoladownik w bardzo romantycznym wydaniu. 

Choć w tym przypadku czekoladownik to forma jedynie z nazwy - gdyż posłużył on jako 
kopertówka na pieniądze dla państwa młodych ;)
Na opasce, którą zsuwa się z pudełeczka umieściłam główną kompozycję. 
Poszłam w ciepłe odcienie drewna, kwiaty i romantyczne elementy.







Pracę zgłaszam na wyzwanie:


Szuflada wrześniowe bingo

Wybrałam linię środkową poziomą: koronka-brązowy-drzewo.
Tu jako drzewo uznałam tekturkowe elementy, bądź papier imitujący drewniane deski ;)


Pozdrawiam ciepło, Kasia


11 komentarzy:

  1. Kasiu - piękny i delikatny, prawdziwie romantyczny czekoladownik! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest prze śliczny, ta kompozycja powala! Super pomysł, żeby tak wykorzystać czekoladownik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie romantyczny i elegancki czekoladownik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo romantyczny czekoladownik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności. Bardzo mi się podoba kompozycja na nim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca! Bardzo subtelna, romantyczna... Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale się nie dziwię że to jedna z Twoich ulubionych... Bo wyszedł bardo ciepło i przytulnie. Świetnie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)