10/11/2020

Drzewo pachnące jesienią...

 Witajcie cieplutko :)

Ostatnio melancholia jesiennych dni wpłynęła - że tak stwierdzę - pozytywnie na mój warsztat.
Sięgnęłam po drzewo (baza hdf od Tekturkowo) i nadałam mu jesiennego wyrazu.
To była przyjemność tworzenia jaką lubię - pełna swobody i wyrażenia mojego jesiennego stanu ducha.



W pierwszej kolejności odbiłam  wzór liści za pomocą maski i pasty strukturalnej.
Pomalowałam drzewo na szaro-brązowe odcienie, tło wysmarowałam brązowym woskiem i ułożyłam kompozycję...
Znalazły się na niej gałązki, suszki, gaza, mini ramka z lekkiej masy,
kwiat metalowy i kwiat z żywicy, emaliowane kropki, mikrokulki...







Tak prezentuje się na komodzie...

Podczas tworzenia...



Pracę z przyjemnością zgłaszam na wyzwanie do...

Art Piaskownica - wyzwanie Mixed media - Gaza/bandaż



Scrap And Me - wyzwanie #74 Liście


Altair Art - wyzwanie 11/2020 Enamel dots (emaliowane kropki)



Pozdrawiam serdecznie, Kasia




Edit. Praca zdobyła II miejsce w wyzwaniu na blogu Art Piaskownica

Bardzo dziękuję :)



17 komentarzy:

  1. Przecudowne to drzewko! Jeszcze takiego nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Baza drzewa została zrobiona na moją prośbę, gdy jeszcze byłam w DT Tekturkowo ;)

      Usuń
  2. Patrząc na pierwsze zdjęcie myślałam, że to jest obraz.
    Przepiękna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz! Fajnie, że takie miałaś wrażenie :) Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  3. Piękne drzewko i z pewnością pachnie jesienią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie, pachnie... To narazie moja jedyna jesienna praca w tym roku ;) Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Kasiu, cudownie klimatyczne jest twoje drzewo, bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art i pozdrawiam ciepło 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu. Miło mi, że mnie odwiedziłaś. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. A ja ma ogromną przyjemność patrzenia na to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow piękna praca!super decor. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art ♥️

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, piękna i pomysłowa praca.

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Bardzo ciekawa praca! Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu Altair Art. Pozdrawiam, Monika DT

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, piękna i oryginalna praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  10. super, nietuzinkowo, extra wyszło, wspaniała dekoracja i świetny klimat Kasiu <3, dziękuję za zabawę z AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nie wiem co powiedzieć! Jest absolutnie przepiękne. Kolorki. Te maskowe liście kompozycja. No i pomysł, samo drzewo. Ten metalowy kwiat. Achhh. Jest wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję Wam za ciepłe słowa pod moją pracą :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)