piątek, 24 lutego 2017

Miłość dodaje skrzydeł


Witajcie serdecznie :)

Mam przyjemność przedstawić Wam uroczą parkę zakochanych słowiczków :)
To moja pierwsza praca z wykorzystaniem stempla, którego wzór pokolorowałam.
Ptaszki same w sobie są wdzięczne i pasowało mi umieścić je na optymistycznym i miłosnym tle - a niech mają :)
Pochwalę się w tym miejscu, że m.in. ten uroczy stempel miałam przyjemność wygrać w candy (na facebooku) organizowanym przez Project Prezent 
Raz jeszcze dziękuję, to była przemiła wiadomość :)









Zakochane słowiczki lecą na wyzwanie do:

Miszmasz Papierowy  wyzwanie w kolorze czerwonym








Przesyłam pozdrowienia, 
dziękuję za odwiedziny, Kasia  

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej!
    A karteczka jest super radosna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocza :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie i kolorowo. Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu na blogu Scrapek.pl - pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)