08/02/2017

50 lat wspólnej drogi...


Witam Was serdecznie
pierwszy raz w tym miesiącu :)

Stęskniłam się za tym miejscem, oj bardzo... :(
Ale cóż począć, gdy wszelkie pomyślunki na papierowe twórczości gdzieś uleciały...

Koniec końców pojawiają się powoli pomysły, a więc przybywam pełna zapału 
wraz z kartką na piękną rocznicą ślubu :)



Kilka słów o koronce
Bardzo chciałam by na tej kartce znalazł się ala kotylion wykonany z koronki, 
a na nim miały znajdować się (uparcie wg planu) trzy róże.
Jednak pojawił się nieładny efekt "ścisku", więc uznałam, że lepiej będzie róże rozmieścić, 
a luki wypełnić dekoracyjnymi pręcikami i perełkami :)

Kilka słów o tekturce
"Panią starszą" (użyję takiego określenia) ubrałam w kolor ecru, 
"Pana starszego" w pierwszej kolejności ubrałam w brązowy garnitur, ale zbyt się wyróżniał, 
był za bardzo kontrastowy do tła i dodatków, więc ratując sytuację pomalowałam go na ecru i wyszedł taki ala szary - więc ok
A podobno, to kobiety nie wiedzą w co się ubrać ;)

Środkową warstwę papieru wycięłam w łuki - coś na kształt serca.
Miejscami zastosowałam pastę strukturalną i maskę kropeczkową, 
na obrzeżach papierów kremowe perełki w płynie oraz muśnięcia farbą.
Specjalnie dla tej kartki wykonałam kopertę... :)

Uf, trochę się rozpisałam... :) Zapraszam do galerii





Ponieważ róże na kartce są dość wysokie i uniemożliwiają umieszczenie kartki do tradycyjnej koperty,
wykonałam własnoręcznie pasującą kopertę z miejscem na krótki tekst- skromną, bo najważniejsze to, co jest w środku  ;)



Dumni jubilaci wędrują na wyzwanie do 
Bloom Craft  wyzwanie #5 BINGO 

Moje BINGO to warstwy/tekturka/koronka




oraz do 
Od A do Zet   wyzwanie #17 MIŁOŚĆ



Ślę pozdrowienia, Kasia :)




19 komentarzy:

  1. Świetnie opisałaś swoją kartkę.Bardzo to lubię, dzięki temu wiem choć trochę co się działo w czasie tworzenia.
    Dziękuję za zgłoszenie do wyzwania BloomCraft.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bingo uwielbiam, więc nie mogłam przejść obojętnie. Co do samej kartki, to rzeczywiście co innego w wyobraźni, a podczas tworzenia okazuje się, że trzeba wiele zmienić. Dziękuję za komentarz, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Oj chyba prawie każdy tak ma lub miał - to,co w głowie niekoniecznie sprawdza się w projekcie i to jest właśnie fajne, ten cały proces twórczy, zmiany, pomysły..... kartka jest śliczna, dobrze, że tak rozrzuciłaś różyczki - jest tak lekko i delikatnie, no i ten napis - bardzo mi się podoba, dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i delikatnie na Twoje karteczce Kasiu. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję bardzo Bogusiu:) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Piękna i delikatna karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka i piękna rocznica :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się koronkowy kotylion, nadaje klimat całej pracy :) Dziękuję za udział w zabawie z Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tak, kotylion z koronki "dodaje lat", a to przecież 50 rocznica ;)

      Usuń
  8. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Piękna kartka na piękną okazję!
    Jak wspomniała Zmorka - koronka dodaje całości klimatu! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Lubię wyzwania od A do Zet :)

      Usuń
  9. przepiękna kartka i wspaniałą okazja, dziękuję za zabawę z BloomCraft

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za udział w wyzwaniu BloomCraft

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna karteczka z bardzo oryginalnym układem i ciekawymi dodatkami. Dzięki za udział w naszej zabawie na blogu sklepu Od A do Zet. Przesyłam pozdrowienia i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)