29/01/2017

Dla motocyklisty - kartka z obrazkami do pyramage


Prace z wykorzystaniem obrazków do pyramage (tworzących piramidowy efekt 3D) to bardzo fajna zabawa.
Wycięcie elementów oraz naklejenie ich kolejno na siebie nie jest trudne, 
a efekt jest ciekawy wraz z dodaniem pomysłowego tła i dodatków.
Poniżej prezentuję kartkę z motywem motocyklowym.
Obrazek na papierze kredowym od Yvonne Oreations mówi sam za siebie, 
więc wielu dodatków nie chciałam używać, poza tym to kartka dla faceta - więc musi być konkretnie ;)

To moja druga praca z wykorzystaniem tego typu obrazków,
poprzednią możecie zobaczyć tu: "Wygodny fotel dla dziadka"

A dla zainteresowanych tą techniką podaję linka do papierów 3D dostępnych u scrapek.pl











Motocykl jedzie na wyzwanie do:





Pozdrawiam, Kasia :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowo to wygląda! Oj tak, konkret to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, pomysłowa kartka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapka i Anemone

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Świetne kolory i wzory, wszystko ze sobą idealnie współgra. Zauroczyła mnie ilość warstw! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Męskie prace są trudne... dla mnie 😍 Ty za to poradziłas sobie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dla mnie męskie kartki to także wyzwanie, trzeba nad nimi pogłówkować, ale przy użyciu wycinanek sprawa staje się prostrza :) Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  7. Fantastyczna! Przyznam, że dla mnie to wyzwanie - jeszcze się nie odważyłam użyć tych papierów. A Tobie wyszło super!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę fajna zabawa :) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  8. Naprawdę świetne te papiery. W ogóle bardzo podobają mi się wycinanki z białą ramką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wyciąć równo z konturem obrazka i białych obrzeży nie będzie, ale wtedy efekt byłby chyba kiepski? Musisz spróbować-papierów tego typu jest cała masa! Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  9. uwielbiam emskie kartki ... tylko nie swoje ;) zawsze mnie zastanawia sposób podejścia do tematu dobór elementów - u ciebie wszystko świetnie gra tak "po męsku" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dla mnie także męskie kartki nie są proste, długo nad nimi myślę i niezawsze wychodzi ;) Myślę, że papiery 3D same podsuwają pomysł :)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)