24/01/2017

Kartka "na werandzie"



Nie ukrywam, że lubię brać udział we wszelkiego rodzaju wyzwaniach kartkowych. 
Tematy wyzwań są dla mnie inspiracją, tym samym sprawiają, że w głowie zaczynają kłębić się pomysły. 
Stąd dzisiejsza kartka inspirowana pewnym wyzwaniem... :)
Od razu miałam przed oczami warstwy drewnianych deseczek, wśród nich kwiaty (tu róże z wycinanki i mini kwiatuszki). 
Kwiaty na obrzeżach potraktowałam złotą mieniącą się farbą.
Chciałam by kartka przypominała klimatem werandę, stąd pomysł na zawieszenie tekturkowego lampionu (lekko postarzonego).

I jak? :)







Kartkę "na werandzie" z przyjemnością wysyłam na wyzwanie do:

It's just fun wyzwanie 38 "warstwy"




Z pozdrowieniami, Kasia

4 komentarze:

  1. I bardzo przyjemnie na Twojej werandzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuję za udział w zabawie na blogu It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)