11/08/2017

Misiowe karteczki


Witam Was kolorowo, 
a to za sprawą dzisiejszych kartek z pełną paletą barw! :D

Już nie pamiętam kiedy ostatnio powstały u mnie takie dziecięce słodkości? ;)
Ze względu na wdzięczny temat kartek tworzyło się znakomicie.

Wszystkie kartki powstały w oparciu o inspirujący kurs na kartkę ze ścinków - od Pracowni Esme
na który serdecznie Was zapraszam, oraz na inne, jakie stworzyła Kasia - zauroczycie się :)  
Moje kartki nieco różnią się od tych z tutorialu, ale jak wiadomo nic w przyrodzie nie jest takie same ;)
Natomiast misiaki "słodziaki"to 
stemple do samodzielnego wydruku od BloomCraft - można z nich stworzyć wiele misiowatych historii ;)

Pragnę zauważyć, że każda z kartek ma cekinki - nigdy dotąd w moich pracach niespotykane ;)


ZAPRASZAM

Kartka z misiakiem dla brzdąca z okazji pierwszych urodzin.
Przecudny i idealny do dziecięcych prac papier - z balonami i ważką - to kolekcja Sweet Dreams od ScrapBerry's, 
papier w chmurki to Magiczna Kartka.




Kartka "razem lepiej" z drewnianym serduszkiem - dla przyjaciółki lub dla ukochanej połówki ;)
Uroczy papier w krople, chmurki oraz parasol pochodzą z kolekcji Litte Girl od Piątek Trzynastego. 
Pastelowe papiery w groszki to kolekcja Sama Słodycz od BloomCraft.




Kartka urodzinowa "coś dla Ciebie mam".
Słodkie wycinanki i pierwszy papier pochodzą z kolekcji Sama Słodycz od BloomCraft.




Pozdrawiam wakacyjnie,
życzę Wam wielu inspiracji :)





8 komentarzy:

  1. Kasiu, prześliczne karteluszki. Szczególnie ta z drewnianym serduszkiem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu. A ta karteczka to także moja ulubiona ;) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Kartka z napisem RAZEM LEPIEJ skradła me serce! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też ją uwielbiam :) Dobrze, że parasole leżały gdzieś na widoku... i pomysł zrodził się sam :)

      Usuń
  3. Przepiękne!!! Ta z parasolką rzeczywiście jest ujmująca! Zresztą wszystkie są wyjątkowe :) Bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszy mnie to :) Nie ma jak to miśki :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  4. Kasieńko, fantastycznie wyszły Twoje karteczki! Misiaczki są urocze, a Ty skomponowałaś wszystko wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dawno nie robiłam dziecięcych prac, więc mozolny był początek, a później to już wszystko robiło się samo :) Dobry układ papierów i główni bohaterowie pomogli bardzo ;)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)