21/09/2017

Serce ala shaker box


Dzień dobry :)

Dziś kartka w pudełku w nietypowych kolorach i w "obdartej" aranżacji :)
To moja najnowsza inspiracja dla Filigranek - przestrzenna kartkę ala shaker box. 
Pod sercem ukryłam małe czerwone serduszka, które przemieszczają się podczas obracania kartką :)  
Dla uzyskania tego efektu odpowiednio podkleiłam serce.
Ciekawskim zdradzę, że serduszko pomalowałam złotym lakierem do paznokci ;)
Przyznam, że jestem mile zaskoczona faktem, że kolory złoty i szaro-srebrny tak fajnie ze sobą podpasowały ;)

A Wam jak się podoba?










Karteczkę zgłaszam na wyzwanie do
ArtPiaskownicy Style - rustykalny


Pozdrawiam ciepło,
Kasia :)







12 komentarzy:

  1. Śliczna, oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ta kartka to był istny spontan;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. super jest, fajny shaker-box :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co ja się miałam z tą kartką, ale ciesze się, że się udała ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba, dziękuję :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. No i wyszło super! Kwiaty i ptaszek dopełniają kompozycji, a srebrne i czerwone kropeczki z perełek w płynie idealnie wszystko uzupełniają. Super kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowita praca, bardzo mi się podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  7. Rustykalnie i romantycznie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)