04/06/2018

Mini kartka w mini pudełku


Mini kartka w nimi pudełku jest moim nowym odkryciem i inspiracją dla Filigranki :)
Mała forma kartki (o wymiarach 9x9 cm) jest idealna, by stworzyć niewielką, przytulną kompozycję.



Kartkę podpasowałam pod pudełko (bazę do czekoladownika od mini Ritters Sport, o wymiarach 10x10cm). Na kartce odbiłam zwór maski za pomocą bezbarwnego matowego żelu 3D, który po wyschnięciu natarłam woskiem. Ułożyłam kompozycję: ścinki papierowych deseczek, kwiat magnolii, liście, sizal, oraz tekturkę, którą (podobnie jak kwiatek) spryskałam turkusową mgiełką 
i natarłam brązowym i fioletowym woskiem.




Niewielka forma zestawiku jest bardzo poręczna, i przyjemna w wykonaniu, 
więc na pewno jeszcze nieraz wrócę do tego rozmiaru prac.

Zdradzę Wam jeszcze, że niebawem zaprezentuję mój mixed mediowy projekt, 
nad którym pracowałam przez ostatnich kilka dni... :) 

Uściski dla Was :*

7 komentarzy:

  1. Super. Bardzo podoba mi się jak zmediowałaś tekturkę!😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem uzależniona od przerabiania, mediowania tekturek, cieszę się, że dobrze wyszło, dziękuję :)

      Usuń
  2. Na zdjęciu nie widać aż tak dobrze, jak bardzo urocza jest ta niewielka forma. Tak przyjemnie się ją trzyma w dłoni :) No i te błękity...
    <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)