16/08/2018

Harmonijkowy album - Bałtyk

Witam Was ciepło :)

Obawiam się, że tworzenie albumów powoli wchodzi mi w krew i stadium uzależnienia jest bliski ;)
Dziś kolejny album harmonijkowy - tym razem związany z tegorocznymi wakacjami nad Bałtykiem.





Okładka albumu jest inspiracją do wyzwania dla Filigranki.pl - wyzwanie "Kolory lata".
Użyte tekturki - Filigranki.pl
Wycięte wakacyjne grafiki - BloomCraft
Papiery - Craft O'Clock






Ślę moc pozdrowień i dziękuję za odwiedziny :)

A wakacyjna pracę zgłaszam na wyzwanie do

Craft O Clock wyzwanie #10 Wakacyjne wspomnienia

Cherry Craft wyzwanie #45 Album





7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny album, przyjemnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Zależało mi i starałam się, by kolory były spójne i pasowały do siebie ;)

      Usuń
  2. Śliczny :) taka harmonijka to fantastyczna pamiątka z wakacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) Wystarczy sięgnąć ręką do regału, by obejrzeć i powspominać. Trzymać w ręku wspomnienia jest o wiele lepsze niż przeglądanie zdjęć na ekranie ;) Dziękuję Aga

      Usuń
  3. Super!!!
    Ja mam do zrobienia już 3 albumiki z tego roku... tylko ciągle coś mi wypada....

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22/8/18

    Fajny album. Lubię harmonijki :). Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft O'Clock

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, dopracowany albumik. Uwielbiam morskie klimaty :D Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)