07/08/2018

Harmonijkowy album tropikalny

Witajcie serdecznie :)

Na moją inspirację u Filigranek przygotowałam album harmonijkowy, o wymiarach 11x16 cm,
który pomieści na swoich stronach 10 zdjęć (najlepiej o wymiarach 9x13 cm).
Jest bardzo poręczny, w optymistycznych barwach - jak na wakacyjne wspomnienia przystało :)
Tekturkowe - flaming i liście monstera zostały przeze mnie pomalowane farbami akrylowymi, i pokryte bezbarwnym
embossingiem na gorąco. Tło zrobiłam ze ścinków, i nieco psiknęłam je mgiełkami. 
Zapraszam Was do galerii :)







6 komentarzy:

  1. Album wygląda super Kasiu!
    Pozdrawiam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu:) To mój pierwszy tego typu album, tym bardziej mnie cieszy, że dobrze wyszedł :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Uwielbiam kreatywne wykorzystanie ścinków! 😍 Wyszło świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tych ścinków i ścineczków mam tyle, że chyba zacznę je nałogowo wprowadzać do moich prac. Dziękuję Kasiu za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Śliczny albumik :) flaming uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko. Flaming jest idealny jeśli chce się zaszaleć z różowym kolorem ;) Pozdrawiam Cie ciepło

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)