27/05/2019

Notes na krawieckie zapiski

Hello :)

Nie ma to jak nagłe oświecenie, twórczy zapał i szybka realizacja pomysłu!
Tak też było kilka dni temu. Przed odwiedzinami do znajomej krawcowej natchnęło mnie, że "coś" zrobię...
W efekcie zrobiłam notes na krawieckie zapiski ;) Upominek bardzo się spodobał, mam nadzieję, że przyda się w swoim czasie ;)




Na pierwszym planie tekturkowe nożyczki, metki, drewniany tag... 
W tle chlapania, stempelki i pasta pulchniejąca (nałożona przez kropkowatą maskę, 
po wyschnięciu nagrzana nagrzewnicą - efekt pulchnięcia ukazuje się po chwili - w dotyku przypomina sztywną piankę, styropian).







Notes zgłaszam na wyzwanie do:

Scrapek.pl wyzwanie #78 NIEKARTKOWO



ASP Craft wyzwanie #20 BINGO  
Moja linia w bingo, to: koronka-metal-maska


Ślę pozdrowienia, Kasia :)



4 komentarze:

  1. Kasiu! Piękny jest ten notes. Ja chcę ozdobić bullet jornual, ale musze na czymś potestować, bo to moje pierwsze zmagania są :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doświadczenia w zdobieniu okładek nie mam dużego, ale eksperymentuje jak tylko jest okazja ;) Życze powodzenia w realizaci pomysłu, na oewno wyjdzie Ci pięknie :) Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  2. Fantastyczna praca:) Dziękuję Kasiu za wspólną zabawę ze Scrapkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny notes :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)