16/07/2019

Egzotyczna zawieszka

Witajcie moi mili :)

W letni czas z przyjemnością tworzy się letnie, wakacyjne prace! Prawda?
Przygotowałam egzotyczną zawieszkę z papugą i liśćmi monstera.
Zawieszka prezentuje dzikość i egzotykę dżungli.
Nie zabrakło także kilku maźnięć i chlapań farbkami :)

Dodatkowo, by zawieszce dodać nieco "przydatności", doczepiłam mini klamerkę...
Można doczepić do niej zdjęcie lub karteczkę.


Inspiracja dla: Filigranki do najnowszego wyzwania "W letnim klimacie" - zapraszam Was do zabawy :)






Zawieszkę zgłaszam na wyzwanie do:











Edit: Praca została wyróżniona na blogu Od A do Zet

Uściski, Kasia! 

15 komentarzy:

  1. Piękna praca z papugą :) taka nietypowa ale piękna ramka, zdecydowanie ramka na zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto :) I nietypowo papuga szaro-biała ;) A zawieszkę można powiesić nad biurkiem lub na lodówce (za pomocą magnesu) ;)

      Usuń
  2. Świetna praca! Bardzo energetyczna i przyjemna dla oczu 🙂 Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miłe słowo i odwiedziny :)

      Usuń
  3. Zastanawiałam się skąd ja znam tą pracę :D jest cudowna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, Kasiu :) Te liczne warstwy prezentują się znakomicie :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Warstwy zawsze się sprawdzają - lubię je :)

      Usuń
  5. Bardzo fajny i oryginalny projekt. Podoba mi się - oprócz walorów estetycznych - zwłaszcza jego praktyczne zastosowanie:)) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznałam, że zawieszka sama w sobie będzie nudna, a z klamerką bardziej przydatna - tak, jak piszesz właśnie :) Dziękuję za odwiedziny Edytko!

      Usuń
  6. Ależ słonecznie się u Ciebie zrobiło. Nie wiem dlaczego, ale jak spojrzałam na papugę wydała mi się bardzo zwariowana. Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Fantastyczna zawieszka. Dzięki za udział w słonecznym wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka rozczochrana ta papuga, rzeczywiście może być i zwariowana ;) Dziękuję serdecznie za odwiedziny, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, energetyczna i na dodatek funkcjonalna zawieszka :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)