06/01/2020

Kartka z półwiankiem i mini tagi

Witajcie

Wzięłam w ruch mały bloczek papierów od Scrapboys 
 prawdę mówiąc kartka zrobiła się sama :)




Ozdobiłam ją dodatkowo  kropkami odbitymi przez maskę za pomocą pasty strukturalnej,
sizalem, różyczkami z materiału, tekturkowymi listkami i serduszkiem od Tekturkowo.
Kartka jest inspiracją dla Tekturkowo. 
W tych samych materiałów zrobiłam dwa małe tagi (dwa ostatnie zdjęcia).
Z myślą, że będą ładnie wyglądały wisząc na małej latarence czy ozdobnej klatce.






Uściski, Kasia

15 komentarzy:

  1. śliczna! chociaż te malutkie tagi jeszcze cudowniejsze. Uwielbiam takie maluteńkie piękności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marta :) Zgodzę się z Tobą, że takie maleństwa mają coś w sobie słodkiego ;) Ściskam!

      Usuń
  2. piękna jest motylek, jest cudowne tło sa i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pitole! Niesamowita! I te kwiaty! Jestem w szoku. Przepiękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyna dzięki za szczery komentarz :D Szalona Ty ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Przepięknie się prezentuje , uroczo ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplet, uwielbiam prace w tych kolorach i tak bogato zdobione:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda, muszę się skusić na zakup tych papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały projekt. Daki dopieszczony w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatne prace...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace.
    Są takie papiery, z których kartki robią się same. Człowiek ledwo zacznie, a juz są skończone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest! Niektóre kolekcje takie właśnie są! :) Dziekuję :)

      Usuń
  10. Piękna kartka i tagi, bardzo mnie urzekły 😍💕

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)