10/11/2019

Jej 40 urodziny

Cześć, witajcie :)

To mój pierwszy wpis w tym miesiącu! Sama nie wiem jak to się stało ;)
Ale nic! Nadganiam! :)
Zrobiłam kartkę na okrągłe urodziny. Kartka z założenia miała być płaska, by zmieściła się do koperty.
Użyłam do niej arkusza z kwiatmi do wycinania Craft o'clock Felici'tea.
W centralnym punkcie umieściłam tekturkę (scrapek.pl) i cyferki (Tekturkowo.pl),
które potuszowałam na pudrowy róż, i ozdobiłam dodatkowo złotą folią do złoceń - efekt nierówności zamierzony ;)







Podczas powstawania pracy...


Kartkę zgłaszam na wyzwanie do:


Kreatywna Pracownia Love Handmade wyzwanie 5 "W dniu urodzin/w dniu imienin"


28 komentarzy:

  1. Świetny efekt z tymi nierównomiernym złoceniem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznałam, że równe złocenia będą zbyt oczywiste i może nudne, i nie wiedzialam czy uda się równo odbić, stąd decyzja o nierównościach ;)

      Usuń
  2. Wyszła obłędnie! Bardzo mi się podoba! Takie kartki najbardziej lubię - ma warstwy, a jest płaska i wchodzi do koperty. To mój ideał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Daga :) Ja także jestem miłośniczką takich kartek. Nic się nie pogniecie, nie spłaszczy, i będzie zawsze dobrze wyglądać.

      Usuń
  3. Piękna, bardzo romantyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, świetny efekt z tymi złoceniami :) Do tego ja też miałam urodziny w tym dniu , hahaha :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :) Wszystkiego najlepszego! Dzięki bardzo za odwiedziny :)

      Usuń
  5. Cudna kartka. Ma niezwykle kolory. Lubię kartki w których na pierwszy rzut oka nie umiem powiedzieć w jakich jest kolorach. Po prostu jest spójną, delikatna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spójność jest jednym z najważniejszych elementów, by kartka dobrze wyglądała i nie gryzła w oczy ;) Dziękuję, miło mi, że Ci się podoba :)

      Usuń
  6. Śliczniutka, złocenia dodają uroku :) Podziwiam zawsze prace z "płaskimi" kwiatami, mi jakoś nie wychodzą te kompozycje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Musisz próbować, a na pewno efekty kiedyś Cię zadowolą. Warstwą może być nawet mały, ale ładny skrawek, i najlepiej by warstwy były od siebie oddzielone (kosteczkami 3d, lub skarwkami niepotrzebnych tekturek). Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Przepiękna kartka! Ja też muszę nadgonić posty na blogu, ale nie jest to jakie łatwe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna karteczka :) Pięknie ozdobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna jest ta karteczka, ale o tym już wiesz, bo chwaliłam ją na fb:) Bardzo podoba mi sie efekt na tekturkach - embossing + folia do złoceń, mogę odgapić?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, jak najbardziej :) Z tym, że nie stosowałam embosingu. Jedynie klej i folię do złoceń ;)

      Usuń
  10. Przepięknie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie ta czterdziestka wyszła! Dziękuję za udział w miszmaszowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka, Kasiu, bardzo wiosenna :) Złocenia super! Też ostatnio ozdabiałam napis w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję :) Przyznaj, że często nam się zdarza robić to samo ;)

      Usuń
  13. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni Rękodzieła Lovehandmade :) Piękne są te złocenia! Rzucają się w oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! Delikatnie, subtelnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna kartka, niesamowicie delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję A wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kartka, cudowna kolorystyka i kompozycja. Bardzo mi się podoba 💕

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)