19/09/2019

Wspomnienia pozostają - miła kartka

Serdecznie witam!

"Wspomnienia pozostają", to idealny tekst, który umieściałam na kartce z okazji nietypowej...
Dobra znajoma miała ostatnio przemiłe spotkanie po latach...
Prócz znajomych z dawnej klasy, obecna była także Pani wychowawczyni, i to właśnie dla niej ta kartka :)
W środku kartki podpisali się obecni na spotkaniu, a ja dodatkowo wspomnę,
że Pani ta uczyła mnie "w tamtych latach" j. niemieciekgo ;)

Zapraszam ...




Tekturki w moich pracach zawsze coś na sobie mają - w tym przypadku 
obie tekturki wybieliłam białym gesso, gąbeczką lekko naniosłam farby, 
a na koniec miejscami nałożyłam bardzo delikatnie brązowy wosk.



Na jednej z warstw papieru odbiłam maskę (pismo) używając pasty pekającej.
Dla uwidocznienia przetarłam go brązowym woskiem.
Na zdjęciu nie uchwyciłam niestety tego efektu, jedynie ukradkiem można zauważyć ;)




W trakcie pracy...

Po lewej stronie leżą szkolne grafiki - zestaw papierów zakupiłam w Action.
Jeden z obrazków (przedstawiał dziewczynkę i chłopca idących do szkoły) umieściłam w środku kartki,
i oczywiście zapomniałam sfotografować. W każdym razie grafika fajnie pasowała do okazji ;) 

Pozdrawiam ciepło!

21 komentarzy:

  1. Lubię oglądać zdjęcia z procesu twórczego. Rób ich więcej! Kartka-mediaczek też ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już kolejne zdjęcie zrobione w czasie tworzenia, i jak tylko będę pamiętała, to będę cykać i umieszczać fotki-dla upamiętnienia bałaganu twórczego ;) Dziękuję Rysko za odwiedziny :)

      Usuń
  2. Bardzo gajna zabawa z kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wszystko połączyłaś i wygląda Super, Pani z pewnością zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak pięknie ...taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna! podejrzewam, że wzruszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to skomponowałaś zarówno kolorystycznie jak kompozycyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. DZIĘKUJĘ Wam ślicznie :) A podobno kartka bardzo się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Musiała być bardzo miłą niespodzianką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko :) Myślę, że takie drobiazgi zawsze przywołują wspomnienia,więc mile będzie się kojarzyć.

      Usuń
  9. Jest wspaniała! Piękna kompozycja i kolory. Bardzo mi się podoba mediowanie, a szczególnie to, co zrobiłaś z tekturkami. :) I ja też bardzo lubię zdjęcia z procesu twórczego. I cieszę się, że napisałaś, czego i jak użyłaś. To nie jest może szczegółowy tutorial, ale wystarczający, gdyby ktoś chciał spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Daga za odwiedziny i miłe słowa. Tekturki zwykle tak "przerabiam", lubię gdy coś się na nich dzieje, gdy są chociaż lekko zmienione, niż takie "surowe". Chociaż i takie surowe tekturki pasują, zależy od projektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, super kompozycja i te mediowe dodatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna praca! Przede wszystkim moją uwagę przykuly tekturki które świetnie potraktowala kolorami. No i sama tematyka opowieść wokół kartki bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać Martyno, dziękuję :)

      Usuń
  13. Kasiu piękną kartkę stworzyłaś. Miło jest dostawać takie niespodziewane upominki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna kartka 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka! Podoba mi się efekt jaki uzyskałaś na tekturkę :) świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna kartka, Kasiu! Uwielbiam Twoje romantyczne, lekko poszarpane kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)