21/11/2019

Kartka "pada śnieg..."

Cześć Wszystkim! :)

Idąc w ślad za układem poprzedniej kartki świątecznej (kartka "cicha noc"),
przygotowałam kolejną świąteczna kartkę -tym razem w innej kolorystyce.
Turkus, fiolet, niebieski -to kolory przodujące, a w centralnym punkcie umieściłam grafikę dającą efekt 3D.



Jest to zestaw papierów, które przykleja się na siebie od największego do najmniejszego, 
tworzą one efekt 3D, lub inaczej nazywane są papierami do pyramage.

Na tekturkową ramkę odbiłam wzór maski za pomocą pasty strukturalnej, pomalowałam wszystko białym gesso, natarłam woskiem srebrym i brązowym. Często powtarzam ten zabieg w swoich pracach, bo jeszcze mi się nie znudził i podoba mi się.

A gdyby ktoś był ciekaw skąd ta tekturka, to powiem, że to odpadek po tekturce, która była umieszczona wewnątrz ;)
W końcu się przydała :)






32 komentarze:

  1. Piękna, śnieżna kartka Kasiu! Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, rzeczywiście pada na niej śnieg ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, nastrojowa , aż zateskniłam za białym puchem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie może w tym roku się pojawi :) Dziękuję Aga za odwiedziny! Ściskam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. To prawda, takie grafiki zawsze wzbogacają pracę. Dzięki!! :)

      Usuń
  5. w pierwszym momencie myślałam, że to wypukła kula na przodzie. świetny pomysl, pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można mieć takie wrażenie :) Takie grafiki potrafią namieszać w oczach.

      Usuń
  6. Przecudowna kartka! Układ niezwykle efektowne, a kolory to po prostu cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie pada śnieg :) Jest zachwycająca i cudownie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudowna :) Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka, no i fantastyczne efekty uzyskałaś:) Mało kto by pomyślał, że nawet odpad po tekturce może zrobić robotę na kartce, Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam serca wyrzucić tego odpadku, bo widziałam w nim potencjał :D haha ;) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  10. Jest świetna! Uwielbiam te składane grafiki 3D, za rzadko ich sama używam. Ale najbardziej chyba spodobał mi się ten negatyw tekturki, wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się przydaje w swoim czasie - nawet taka niepozorna tekturka ;) Dziękuję Daga za miłe słowa :)

      Usuń
  11. Podziwiam! :) Wygląda jak przeniesiona z baśni! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna, cudnie zimowa kartka! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała zimowa pełna świątecznego klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna zima!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna! Piękna kolory, uwielbiam takie zimowe mroźne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ piękna praca, cudowne kolory 💕

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)