28/11/2020

Album harmonijkowy dla chłopca

 Witajcie ;)

Prawdę mówiąc sądziłam, że w listopadzie, to już naprawdę znajdę czas na tworzenie i publikowanie prac...
Tymczasem, listopad się kończy!!! Kompletnie nie wiem jakim cudem tak szybko minął...
W związku z tym dziś mój drugi listopadowy wpis - pobiłam rekord! ;)

Prezentuję zatem album harmonijkowy wykonany dla chłopca.
Wykonałam go w niebieskościach, brązie i czerni, z papierów z motywem kosmosu, 
autek, latawców...(od AltairArt). Na stronach znalazły się czarne telturki oraz napisy (akrusz  Craft O'Clock Chwytaj chwilę).

Musicie mi wybaczyć jakość zdjęć...







Ciepło pozdrawiam, dziękuję za odwiedziny :)

7 komentarzy:

  1. Nie ma co wybaczać, jakość super, zwłaszcza biorąc pod uwagę ciągłe ciemności ostatnio. Cudny albumik! Uwielbiam te kolory! Podoba mi się, jak go ozdobiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny album. Te papiery są idealne do robienia chłopięcych prac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój album. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O dawno nie robiłam harmonijek, Twój album jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, lubię takie formy albumów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za tak miłe komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakość zdjęć wcale nie jest zła... A album bardzo fajny, ta czerń dodaje fajnego kontrastu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)