09/02/2020

Urodzinowy box z broszką


Witajcie :)

Dawno spod moich rąk nie wyszedł exploding box...
Wykonałam box z okazji 50. urodzin. Zależało mi, by był romantyczny i bardzo kwiatowy.



Postarzona broszka, którą widać na wieczku, to metalowy dekor pomalowany białym gesso, 
natarty pastą z efektem patyny oraz woskami. 
A na nim umieszczona podobizna kobiety (masa plastyczna) także natarta woskiem.




Na ściankach boxa od zewnąrz odbiłam wzór tekstu pisanego za pomocą pasty strukturalnej.
Tekturki "napisy" oraz cyferki umieszczone w środku boxa pochodzą od Tekturkowa.
Więkoszć kwiatów, które umieściłam z koszyczku są mojego wykonania. 
Na tym moje zapasy kwiatów kończą się i czeka mnie ponowne mozolne ich tworzenie...






Na ściance poniżej zrobiłam wnękę na cukieraski 
lub jakiś inny niewielki upominek - np. na bransoletkę lub kolczyki, które można dodatkowo sprezentować. 

Boxa zgłszam a wyzwanie do:

Miszmasz Papierowy wyzwanie #52 "Imprezujemy"







DIY Zrób to samwyzwanie #52 "Bingo"
Moje bingo to różowy/perełki (znajdują się na kwiatach)/koronki


Ciepło pozdrawiam, Kasia 





27 komentarzy:

  1. Jak soczyście... Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny box. Super intensywne kolorki, fajny pomysł na skrzydełka, ładna ich powtarzalność ale i słówka. Taki trochę bałaganiarski bo tyle tu tego, ale absolutnie nic bym nie ujęła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny! Wygląda jak szkatułka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dzieło gratuluje pomysłu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, piękne jest! jakie cudowne wieczko, a jeszcze piękniejszy środek. Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny box, pełen śliczności, aż oczy cieszy! Bardzo dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musisz częściej boksy robić. boski jest

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo twórcze to pudełeczko. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny box, cudownie ozdobiony i pełne kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! Kamea wspaniale go ozdabia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny box:)Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały box! Świetnie połączenie i kolorystyka. Wszystko do siebie idealnie pasuje. Dziękujemy za udział w zabawie DIY BINGO. Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny exploding box 💞

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy box taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwa piękność! Ten box zachwyca swoim urokiem i swoimi kolorami :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny box! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY BINGO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy element dopracowałaś w najdrobniejszych szczegółach - piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna praca! Dziękuję za udział wyzwaniu DIY BINGO, pozdrawiam gorąco DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń
  19. beautiful explosion box. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT DIY
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny box :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)