04/03/2021

Kartka urodzinowa ze zwierzątkami

 Witajcie :)

Dziś kartka nietypowa, ale wyjątkowa :)

Kartka z okazji 13.urodzin dla miłośniczki zwierząt. Idealnie posłużyła mi tekturka z motywem zwierząt (Filigranki), na którą naciapałam różne odcienie farb, by wyszedł mi ten oto miszmasz ;)

W tle zastosowałam jeden z moich ulubionych trików - odbiłam kwiatowy wzór przez maskę używając do tego transparentnej pasty. Po jej wyschnięciu natarłam wzór matowym woskiem w kolorze indygo (od SeeArt). 

Do tej pory używałam wosków tradycyjnych - mieniących się, ale ostatnio przy okazji zakupów skusiłam się na matową nowość ;) I coś czuję, że na jednym kolorze się nie skończy ;)






Takie tam "przymiarki" podczas tworzenia ;) 


Pozdrawiam ciepło!

8 komentarzy:

  1. Śliczna kartka i piękna kolorystyka. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa kartka. Fajna tekturka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona tą kartką! Cudowna tekturka i cudnie ją naciapałaś. :) I bardzo mi się spodobał ten trick w tle, chętnie go spróbuję. Woski matowe mam w koszyku w zielonychkotach. :) od dawna, tylko kasy brak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycająca karta :) Pięknie pomalowana tekturka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka, Kasiu. W sam raz idealna dla nastolatki - radosna, kwiatowa i zwierzakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo gustowna kartka dla wielbicielki zwierząt

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartka. Choć jak rzuciłam okiem w pierwszej sekundzie to musiałam pomyśleć co przedstawia tekturka... Ale gdy już dobrałam i rozpoznałam zwierzaki to bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)