26/09/2021

Ślubnie i fuksjowo

 Cieplutko Was witam :)


Lubię robić kartki ślubne udekorowane kwiatami, by były w odbiorze romantyczne i ciepłe.
Mam nadzieję, że i tym razem wyszło właśnie tak ;)

Dodatkowo lubię, gdy tekturki są czymś "wymaziane", i tu nałożyłam gdzieniegdzie
pędzelkiem pastę z drobinkami, następnie całość wybieliłam i natarłam jasnym woskiem.








Pracę zgłaszam na wyzwanie do 

MiszmaszPapierowy - wyzwanie #71 Tekturka po przejściach


oraz do

Kartkowe ABC - wyzwanie R jak ramka


Pozdrawiam, Kasia





6 komentarzy:

  1. Nie wiem, co jest, ale blog kasuje moje komentarze i wywaloa mi takie coś: Broken Blogger Logo
    Whoops, that's an error.
    We apologize for the inconvenience.

    Try refreshing the page to see if things are back in order.

    If you are still having trouble, we recommend:

    Clear your browser's cache and cookies and then try again.
    See if anyone else is having the same problem: Search the Blogger Help Forum for error code bX-m7tmc1
    HELP
    Help Center
    Help Forum
    Video Tutorials
    COMMUNITY
    Blogger Buzz
    DEVELOPERS
    Blogger API
    Developer Forum
    Copyright © 1999 – 2021 Google
    Terms of Service Privacy Content Policy

    OdpowiedzUsuń
  2. A napisałam wcześniej, że ta cudna kompozycja kwiatowa super wygląda z ozdobioną tekturką <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!Dziękuję za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, bardzo romantycznie :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)