28/03/2022

Wiosna w obiektywie

 Cześć!

Będąc zainspirowana fotograficzną zabawą dzisiejszy post poświęcę kilku wiosennym ujęciom ;)

Fotograf ze mnie żaden, ale nie o to w tym chodzi ;)

Specjalnie na wyzwanie w Art Piaskownicy chciałam uchwycić piękno wiosennych tulipanów w moim domu... 

i w tym momencie moja zaciekawiona kotka Nuta pojawiła się w kadrze! :)

Koniec końców- pozowała do końca.

Także z wiosenną Nutą posyłam na wyzwanie poniższe zdjęcie... :)

Art Piaskownica - FOTOgra "Wiosna" edycja sponsorowana 




Wiosna zawitała też nieśmiało na moim balkonie :)


Ciepło pozdrawiam, Kasia




3 komentarze:

  1. Śliczne ujęcia. Pierwszy raz widzę fioletowe tulipany - są cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że widzisz je u mnie ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Nuta kradnie show :-) Pięknie dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)