24/07/2022

Art journal - owocowe lato

 Witajcie ☺️

Już od dawien dawna podobała mi się "obca" dla mnie forma twórczości, którą jest art journal. 

Art journal to artystyczny dziennik, przestrzeń na kartkach zeszytu, (bądź kartkach starej książki) do twórczego "wyżycia się". Można w nim kolekcjonować wspomnienia, drobiazgi dnia codziennego, bądź tworzyć motywy tego, co nam się podoba - ukazywać kolory, faktury, motywy.

Nie miałam dotąd zapału, ani pomysłu co mogłabym wykonać na kartach takiego zeszytu.

Ale ostatnio mnie natchnęło i wykonałam moją pierwszą stronę - w myśl owocowego lata ;)










Pracę zgłaszam na wyzwanie do
 
Miszmasz Papierowy - wyzwanie #81 Kolorowe lato  
Tekturką jest liść paproci.




Scrapbooking Shop - Moodboard (link do fb) 




Z pozdrowieniami, Kasia 




3 komentarze:

  1. wow, ale czad! genialna praca, dziekuję za zgłoszenie na wyzwanie sklepu Miszmaszpapierowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest kolorowo, jest owocowo - świetne początki art journala :) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Letnie smaki i kolory, Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)