26/02/2023

Shadowbox okiennica

 Witajcie serdecznie

Dziś mój pierwszy shadowbox przygotowany na specjalnie stworzonej do tego bazie (od Filigranki).

To bardzo ciekawa forma przestrzennej pracy. Wgłębienie pozwana na umieszczenie wielu nieograniczających elementów. 

Całą bazę okleiłam papierami, miejscami odbiłam wzór przez maskę używając pasty strukturalnej. W środku ramki jest wiele warstw, materiałowe kwiaty, tekturkowe kwiaty i serca. 

W centralnej części brakuje jedynie zdjęcia ;)

Dodatkowym atutem tego shadowbox są ruchome okiennice.

Pudełko ma wymiary 20x20cm













Ramkę zgłaszam na wyzwanie do 


Zielone Koty - wyzwanie Kochanie moje  




ScrapAndMe wyzwanie #101 z sercem 


Pozdrawiam, Kasia 






2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie wygląda ten shadowbox. Szczególnie podoba mi się pomysł z okiennicami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)