11/04/2017

Pamiątka Chrztu Św.


Witajcie!

Dziś chciałabym zaprezentować dziewczęcą kartkę z okazji Chrztu Św.

Chciałam żeby była delikatna i bez przepychu,
ale jednak by miała w sobie "to coś" :)
Kolorystykę chciałam zastosować typową dla danej płci, plus dla rozjaśnienia biel i beż.
Uznałam, że naturalna barwa tekturek ładnie skompononuje się z koronką tego samego koloru. 
Na kartce znajduję się m.in. ramka od Crafty Moly 
i piękny digi stepmel, którego szukałam pół wieczoru, aż znalazłam :) 
Znajdziecie go na blogu Cardmaking by Jolagg







Kartkę z przyjemnością wysyłam na wyzwanie do:






Z wiosennymi pozdrowieniami
Kasia :)

3 komentarze:

  1. Piękna i delikatna karteczka powstała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że tak wyszło :) Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  2. Słodziutka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - Dt Aneta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)