25/08/2018

Scrapuj z Artimeno - kartki vintage -online


Och! Co to był za wieczór!
Pełen radości, pozytywnej energii, pełen twórczości i nieporządku wokół! Nie zabrakło także napięcia, gdy aż pięć razy przerwało
nam połączenie internetowe z powodu niepogody... Chodzi oczywiście o wspólne scrapowanie online z Artimeno,
które miało miejsce wczoraj :)

Podczas live wykonaliśmy piękną kartkę w stylu vintage wraz z pudełkiem. A jako miły bonus dostaliśmy do wglądu
kurs krok po kroku na jeszcze jedną kartkę do samodzielnego wykonania.


Poniżej efekty moich starań...
Kartka jest niesamowicie przestrzenna, przemyślana, i ciepła w odbiorze :)


Do stworzenia kwiatów użyłam zestawu stempli od CraftPassion.








Poniżej kartka samodzielnie wykonana wg foto-kursu krok po kroku (moja nieco w innej kolorystyce).
Bardzo podoba mi się jej układ, zastosowanie warstw i koronek :)




To była pasjonująca i pełna miłych doznań scrapowa przygoda online - dziękuję Artimeno ;)
W szczególności Hani za prowadzenie czytelnego kursu, Asi za piękne kartki
i możliwość ich powielenia oraz Ince, która czuwała nas wszystkim :)

Kliknięcie w baner przeniesie do postu Artimeno, gdzie zobaczyć można pierwowzór kartek
oraz prace zrobione podczas live

Przesyłam pozdrowienia!
Kasia

23 komentarze:

  1. Kasiu, jak Ty dopracowałaś te projekty! Cudnie! I przepięknie wygląda druga kartka z zielonymi motylkami i sznurkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję Ci bardzo :) Miałam do dyspozycji niebieski i zielony sznurek-padło na zielony, i do zestawu motylki w tym samym kolorze :) Strasznie podoba mi się układ tej ostatniej kartki ;)

      Usuń
    2. Kasiu, mam to samo , poczułam miętę do tej kartki z koronką jak tylko ją ujrzałam, :) Twoja ma lekkość motyla :) i też mi się taka w zieleniach podoba, bo... ja też w zieleniach ja machnęłam dziś! Myślę, że sporo rozwiazań z tych obu kartek zastosujemy nieraz jeszcze! :)

      Usuń
    3. Inko, jestem bardzo ciekawa jak wygląda Twoja kartka, muszę ją zobaczyć :) Zgodzę się z Tobą - kartki zapamiętam na długo i będą mnie inspirować przy następnych projektach :)

      Usuń
  2. Świetne prace.
    Widzę że do każdej kartki dodałaś własne propozycje, cudne kwiatki, tuszowane motylki i zieleń w drugiej kartce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Barbaro :) Dałam jedynie to co miałam, starałam się by także pasowało. Bardzo się cieszę, że dobrze wyszło, i że się podoba :)

      Usuń
  3. Fajnie wyglądają powielone koronki z dziurkacza w ostatniej pracy. Skradnę pomysł ;) bo projekt fajny i do wykorzystania na wile okazji. Pewnie będę powielać w różnych kombinacjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ta kartka także mi się podoba, jej układ i dodatki. A warstwy koronkowe były w założeniu w kursie, chciałam je ładnie zaznaczyć, bo także mi się podobają-taki mały element, a robi robotę, prawda? ;)

      Usuń
  4. Prześlicznie wyszło z własnymi modyfikacjami :) Piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również spodobała się Twój pomysł na sznureczek i motylek w tym samym kolorze. Dziękuję za wspólny wieczór pełen emocji z takimi pięknymi efektami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartka jest w tak uniwerslanym kolorze, że z pewnością wiele kolorów można podpasować, u mnie pod ręką była zieleń ;) Nie mogę doczekać się kolejnego live, bardzo się cieszę, że mam możliwość uczestniczyć w a Waszych projektach. Dziękuję bardzo za miłe słowo i odwiedziny.

      Usuń
  6. Jaka ja jestem z Was dumna i jaka szczęśliwa.
    Jak widzisz, że ktoś tak pięknie odtwarza, specjalnie przygotowane projekty, wykorzystuje wskazówki i chłonie wiedzę- to serce rośnie.
    Jak widzisz, że godziny przygotowań dają takie efekty - to chce się dla Was pracować.
    Rewelacja Kasiu!Prace przepiękne! BrawoTy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :* Mnie jest bardzo miło, że należę do grupy, pozytywnie zakręconych scrapoholiczek ;)

      Usuń
  7. Pięknie to wygląda Kasiu ! :)
    Szkoda, że nie mogłam być trazem z Wami ale później nadrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu, i musisz następnym razem znaleźć kilka długich chwil, by wspólnie potworzyć :)

      Usuń
  8. przepiękna kartka, cudny klimat, może kiedyś uda mi się skorzystać z porad na grupie artimeno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magda.Kartki są bardzo przemyślane, super się je robiło :) A z grupy można wiele wynieść, nawet jeśli sporo się wie, to zawsze coś nowego człowieka natchnie ;)

      Usuń
  9. No i pięknie! Świetnie sobie poradziłaś, kolory takie miłe dla oka a zieleń na tej "pracy domowej" faktycznie uczyniła kartkę "lżejszą". Pewnie tak, jak ja zastanawiasz się, co nam dziewczyny za miesiąc wymyślą, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Jasna zieleń jest miła w odbiorze, taka lekka właśnie, wiosenna, stąd pewnie dodała takiego polotu kartce :) Miło mi, że się podoba :) A ck za miesiąc? Hmm, po głowie mi chodzi styl shabby chic... ale zobaczymy co dziewczyny wymyślą.

      Usuń
  10. Kasiu, obie kartki piękne, choć ta druga faktycznie ma w sobie "to coś" ;)
    Jsk wiesz, nie udało mi się uczestniczyć w kursie, ale mam cichą nadzieję, że w przyszłym tygodniu znajdę chwilkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz brałam udział w warsztatach live, i to jest bardzo fajny dreszczyk emocji :) Musisz znaleźć czas koniecznie by wziąć udział w następnych zajęciach - mimo, że sama prowadzisz kursy ;) Ale tu obecność obowiązkowa! Dziękuję za miłe słowo o moich tworach ;)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że w następnych uda mi się uczestniczyć - fajnie byłoby razem poscrapować ;) Choć ja cały czas żywię nadzieję, że uda nam się w realu :*

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)