02/10/2017

Potworny Albumik - inspiracja dla BloomCraft


Witajcie serdecznie w październikowy poniedziałek - u mnie słoneczny i ciepły :)

W dzisiejszym wpisie prezentuję dziecięcy, kolorowy albumik z kieszonkami.
Jest to moja inspiracja dla BloomCraft do wyzwania #13 "To Lubię!" :)

Zapraszam Was wzięcia udziału w zabawie :)

Albumik jest moją pierwszą tego typu pracą, pomieści zdjęcia, pocztówki i pierwsze bilety z wycieczek moich dzieciaczków :) 
Został wykonany po części z papierów "Sama słodycz" od BloomCraft oraz ozdobiony stworkami, 
które możecie także pobrać i wydrukować zapisując się do newslettera BloomCraft

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:







Kilka zdjęć z wypełnionymi kieszonkami:






Ślę pozdrowienia,
Kasia :)



2 komentarze:

  1. Świetny album, bardzo podoba mi się jego forma, z tymi wszystkimi zakładkami i kartonikami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się urozmaicić wielkość kieszonek, by wkładać w nie różne formaty zdjęć. To pierwszy eksperymentalny album, niebawem powstanie drugi... :)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)