22/10/2017

Kartka kwiecista - prawie orientalna ;)


Witam Was miło :)

Dziś kartka okolicznościowa, kwiecista, warstwowa, koronkowa.

Użyłam jednego z moich nowszych papierów - z zielonym wzorem (kolekcja Powiew Orientu od Magicznej Kartki), oraz papier, 
który lubię od dawna - w nutki (BloomCraft). W zamierzeniu bukiet kwiatów miał być biało-żółty, ale w ostatniej chwili 
zmieniłam koncepcję i umieściłam (dla kontrastu) kwiaty w kolorze fuksji ;) Dodałam postarzoną tekturkową latarenkę, oraz napis (Filigranki). Brzegi papierów postarzyłam, wytuszowałam, a ażurową serwetkę natarłam metalicznymi woskami.

Zapraszam do oglądania :)





Kartkę zgłaszam na wyzwanie do 





Miszmasz PAPIEROWYwyzwanie #26 - Bingo
Moje bingo: tekturki - min. 2 media - napis



Trzymajcie się ciepło, Kasia :)



9 komentarzy:

  1. Wspaniałe warstwy, bardzo mi się podoba :) Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, świetne warstwy. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Kolejna piękna praca w Twoim wykonaniu! Kolorystyka cudowna, kwiaty jeszcze piękniejsze.
    Ogólnie FANTASTICO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Dziękuję. Temat wyzwania idealny dla mnie, nie mogłam przejść obojetnje :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Wybór fuksji był strzałem w 10! Nadaje ona pracy zupełnie innego wyglądu. Piękna karteczka!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu od A do Zet! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna nostalgiczna karteczka. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam i życzę powodzenia. MargoLa DT sklepu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca, kolor kwiatów cudownie prezentuje się na tle delikatnej zieleni kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa kompozycja! piękna kartka!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)