23/11/2017

Z jednym kwiatem


Witajcie serdecznie :)

Kartka, którą prezentuję powstała z potrzeby stworzenia czegoś romantycznego,
i tak oto wyszedł styl shabby chic :)
Wśród kilku warstw papierów, koronek, szarości, bieli
wkomponowałam kwiatuszka z foamiranu. W tle lekko postarzona i wywoskowana ramka.
Kwiatuszek jest jednym z moich pierwszych - dla ciekawskich podam link do kursu, który powstał z tej okazji :)










Karteczkę z przyjemnością wysyłam do

Przyda Się! na wyzwanie "Shabby Chic"



Ciepło pozdrawiam, Kasia :)

5 komentarzy:

  1. Piękna, taka dostojna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka, w cudnych kolorach i z pięknym kwiatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Cieszę się, że Ci się podoba. A wiesz, to chyba moje kolory jeśli chodzi o tego typu kartki :)

      Usuń
  3. Osobiście lubię to połączenie kolorystyczne:) a praca delikatna i pełna uroku bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Renatko :) Mnie także to połączenie odpowiada,i jest jednym z moich ulubionych.

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)