27/12/2017

Album ceglasto-kamienny



Cześć! Witajcie po świętach. Można już odetchnąć i wrócić do normalności ;)

Dziś nieco zaległa praca - album z kieszonkami na zdjęcia - powstał dobre dwa miesiące temu.
Zrobiłam go specjalnie dla mojej przyjaciółki, która przyznała, że ma wiele luźnych zdjęć, które nie mają swojego miejsca. 
Przyznam, że albumy ręcznie robione pochłaniają ogrom papieru, a ja z potrzeby tworzenia "tu i teraz"
 miałam w dużych ilościach jedynie ceglasto-kamienne papiery.
Ozdobiłam je to tu, to tam wzorami z masek, mgiełkami, tekturakmi...

Zapraszam do bogatej w zdjęcia galerii :)














Kilka zdjęć z zapełnionymi kieszonkami




4 komentarze:

  1. Fajna praca, taka trochę industrialna :) Ciekawe, jak się będzie komponować ze zdjęciami. Koleżanka na pewno była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu 😊 Z tym stylem rzeczywiście masz rację, coś w tym jest ;) A album już widziałam poniekąd zapełniony i wygląda fajnie. Szary odcień papierów moim zdaniem świetnie współgra z innymi kolorami :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy album. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Na pierwszy rzut oka troszkę chaotyczny się wydaje, ale zapełniony jest bardzo czytelny :) Pozdrawiam także serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)