11/12/2019

Ciągną, ciągną sanie...

Cześć, witajcie!

U mnie kartki świąteczne cały czas powstają.
I o dziwno zaczęłam wkraczać w błękit - gdzie to przecież nie moj kolor! ;)
Dzisiejsza praca jest wyjątkowa, bo zrobiona specjalnie na moją inspirację dla sklepu Tekturkowo.

Nie chwaliłam się, ale przez najbliższe miesiące będę właśnie częścią DT Tekturkowo :)




W pracy użyłam tekturkowego Mikołaja w sanich, którego ciągną renifery. 
Tekturkę wybieliłam i oprószyłam brokatową pastą. Tak samo postąpiłam z ażurowym boderem na dole kartki. 
Dodatkowo pomalowałam go błękitnym mazakiem.
W tle użyłam pasty strukturalnej i pasty brokatowej - odbiłam je przez maskę gwiazdki.
Poza tym kartkę wzboaciłam o kilka wycinanek i koronkę :)





 

Pozdrowionka!

13 komentarzy:

  1. Piękna kartka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Niby nie Twój kolor a kartka wygląda magicznie! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. błękitu nigdy dość:) ja lubię wszystkie niebieskości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję udziału w DT. Karta jest magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka i bardzo udana inspiracja:) Gratuluję udziału w nowym DT:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna świąteczna kartka! Gratuluję dołączenia do DT.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Ciebie:) śliczne błękity, Bardzo oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję dziewczyny :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!
    Piękną kartkę stworzyłaś jako inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza świąteczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała kartka! Fiolety prezentują się pięknie :)
    Gratuluję nowej tekturkowej przygody!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, przepiękna, zachwycająca 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)