15/12/2019

Śnieżny słoik

Cześć :)

Szklany słoik z białą farbą poszli w ruch ;)
I powstała zimowa ozdoba, która jest jednocześnie lampionikiem...



Pierwszą warstwę farby nałożyłam pędzlem, a kolejną warstwę gąbeczką, 
przez co farba nałożyła się chropowato - taki był zamysł.
Nałożyłam też trochę pasty z efektem śniegu. Ozdobiłam koronką, łańcuszkiem, perełkami i tekturkową jemiołą (Tekturkowo).

Ozdobę przygotowałam w ramach wymianki świątecznej zorganizowanej przez HobbyPlace,
ale o tym napiszę w innym poście ;) Dziś tylko słoiczek.




19 komentarzy:

  1. Wspaniały zimowy słoiczek, piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski! Przepięknie ozdobiony. Każdy detal mi się tu podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny lampion wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny, delikatny, zimowy lampionik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna koronka, świetny pomysł, cudownie wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna dekoracja. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny lampionik Kasiu, w sam raz na nastrojowe, zimowe wieczory:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny lampion stworzyłaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. oh! ale śliczny, zmrożony lampionik

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam pięknie :* Jak pamięcią sięgam, to mój pierwszy tego typu słoik, więc tym bardziej cieszą mnie Wasze słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny! Uwielbiam je, choć w tym roku nie miałam czasu zrobić ani jednego...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny lampion, świetnie prezentuje się zarówno w dzień, jak i wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och cudowny i te koroneczki i te oszronione tekturki i to ciepło zapalone wewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny, uwielbiam takie prace.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały zimowy lampionik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)